Callcenter
Een callcenter wordt vaak onterecht geassocieerd met telemarketing. Callcenters zijn veel meer dan belfabrieken en de meer een verzamelnaam voor afdelingen of bedrijven die klantcontacten afhandelen. Klantcontacten die zowel inkomend als uitgaand kunnen zijn. Klantcontact is een belangrijke factor in de klantbeleving. Een goed georganiseerd callcenter zorgt voor kwalitatief hoogwaardig contact met klanten waardoor het een waardevol marketing kanaal is.
Wat is een callcenter: Een callcenter is een afdeling of organisatie die verantwoordelijk is voor het centraal afhandelen van contact met klanten.
Het callcenter van SpangenbergGroep
Wij zijn specialisten in klantcontact, dat wil zeggen dat wij geloven in de kracht van direct contact met klanten. Kwaliteit van het contact moment staat centraal in alles wat wij doen. Wij bieden een aantal diensten:
- Klantenservice: zorgeloos uw eigen klantenservice met bereikbaarheidsgarantie
- Outbound / telemarketing: Wij leggen contact met uw (potentiële) klant
- Onderzoek: Wij meten klanttevredenheid, klantvriendelijkheid en klantbeleving