E-mail ondersteuning
Merkt u ook dat naast bellende klanten, klanten ook steeds vaker via de e-mail contact met u opnemen? Dat kan kloppen, klanten maken steeds meer gebruik van allerlei verschillende kanalen om in contact te komen met de bedrijven of instellingen waar zij klant van zijn. Naast telefonie, webchat en social media zien we het e-mail verkeer toenemen. Hoe beantwoord u die groeiende stroom e-mails en hoe gaat u om met klanten die bellen en mailen tegelijk? Met onze e-mail ondersteuning bent u ook via de e-mail zorgeloos bereikbaar.
Uw klanten netjes én snel te woord gestaan
Wij bieden e-mail ondersteuning waarbij wij uw inkomende e-mails afhandelen. Zo heeft u geen omkijken naar uw inkomende e-mails, met onze e-mail ondersteuning krijgen uw klanten snel, en professioneel antwoord op hun e-mails. Wij kunnen daarbij op uw eigen systeem werken waardoor u zelf de controle kunt houden. E-mail wordt een steeds belangrijker kanaal. Het is daarbij erg belangrijk dat uw de inkomende e-mails snel maar vooral professioneel beantwoordt. Ook e-mail is een belangrijke vorm van klantcontact waar een positieve bijdrage aan de klantbeleving kan worden geleverd.