Wij hebben ruime ervaring in het ondersteunen van allerlei verschillende bedrijven. Van kleine startende webshops tot grote internationaal opererende multinationals. Het inrichten van de ideale klantenservice voor onze opdrachtgevers gaat als volgt:
.
.
Vervolgens gaan we doen waar we goed in zijn. De klanten van onze opdrachtgevers service verlenen. Dat kan via alle relevante contact kanalen zoals telefoon, email, chat, ticketing, social media etc. Wij functioneren daarbij nadrukkelijk als klantenservice van onze opdrachtgevers en níet als extern callcenter!
.
Zo heb je eenvoudig de klantenservice die past bij jouw bedrijf en jouw klanten zonder dat je daar zelf moeite voor hoeft te doen. Bam… zo doen we dat dus. En oh ja we werken met hele goeie en hele enthousiaste medewerkers die jouw klanten gewoon echt heel goed te woord staan.
Onze dienstverlening is met name interessant voor bedrijven die de beste klantenservice wensen voor hun klanten. Dat maakt niet niet uit of het business to business is of business to consumer. Met name voor bedrijven die niet altijd in staat zijn zelf de klantenservice helemaal zo in te richten als dat zou moeten kunnen wij van toegevoegde waarde zijn. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
.
Als je een bedrijf of webshop hebt dan ben je meestal goed in wat je doet. Het effectief, efficiënt en professioneel te woord staan van klanten is een vak apart. Wij doen niks anders. Wij zijn ingericht om grote maar ook kleine hoeveelheden klantcontacten effectief, efficiënt en professioneel te woord te staan.
.
We hebben een groot team van klantadviseurs (onze helden!) beschikbaar waardoor we makkelijk op kunnen schalen. Het uitbesteden van de klantenservice geeft rust omdat je weet dat het klantcontact in goede handen is. Wij zorgen ervoor dat de klanten een prettige ervaring hebben en nemen daarmee veel werk uit handen. Daarnaast kunnen we omdat we veel ervaring hebben met het afhandelen van klantcontacten helpen met het optimaliseren van je dienstverlening. Waar bellen klanten precies voor? Hoe kunnen we de dienstverlening zo inrichten dat de klanten geen contact op hoeven te nemen en als ze dat dan wel moeten hoe zorgen we ervoor dat dat contact waarde toevoegt in de klantbeleving.
.
Onze dienstverlening gaat dus veel verder dan het afhandelen van de klantcontacten. Wij helpen jou met het afstemmen van jouw dienstverlening aan de klantbehoefte. Dat maakt ons uniek. Wij vertalen klantvragen in proces optimalisatie en helpen daarmee bij het optimaliseren van de klantbeleving. Zorgeloos goede klantenservice noemen we dat…