Inkomende klantcontacten bij SpangenbergGroep
Wij leveren over het algemeen maatwerk. Naast onze standaard telefoonservice pakketten bieden wij oplossingen die volledig afgestemd zijn op de wensen en behoeften van onze opdrachtgevers. Wij kijken samen welke wensen u heeft ten aanzien van de afwikkeling van uw klantcontacten. Wij bepalen dan in onderling overleg hoe wij onze dienstverlening daarin het best kunnen vormgeven om u te bieden waar u behoefte aan heeft. Daarin is niets onmogelijk.
Ons inbound contactcenter kan gesprekken (maar ook emails) beantwoorden wanneer u pieken ervaart in het klantcontact. Ook kunnen wij de afhandeling van inkomende contacten volledig voor u overnemen. U bent dan altijd goed bereikbaar zonder dat u zich daar zorgen om hoeft te maken.
Naast onze bereikbaarheidsgarantie staat het inbound callcenter van SpangenbergGroep voor kwaliteit. Onze mensen zijn goed getraind en opgeleid en wij werken constant aan het verbeteren van onze dienstverlening. Wij voeren doorlopend metingen uit waarbij wij de kwaliteit van ons klantcontact constant meten. Zo garanderen wij niet alleen bereikbaarheid maar ook kwalitatief hoogwaardige ondersteuning.