Klantbeleving advies: Hoe stemt u uw dienstverlening af op de klantbehoefte?
SpangenbergGroep voert al jaren voor verschillende organisaties doorlopende klantenfeedback onderzoeken uit. Al onze onderzoeken zijn bedoeld om organisaties of instellingen handvatten te geven om hun dienstverlening te verbeteren. De onderzoeken van SpangenbergGroep kenmerken zich door hun praktische aanpak. Onderzoeken hoeven niet altijd complex te zijn om waardevol te zijn. Wij helpen met het verbeteren van de klantbeleving met klantbeleving advies gebaseerd op ruim 15 jaar ervaring.
Wij helpen organisaties met het bekijken van hun eigen dienstverlening door de ogen van de klant. Te vaak wordt de eigen organisatie bekeken vanuit het eigen perspectief óf wordt ingevuld wat men denkt dat de klant zal vinden. Die inside-out benadering werkt niet. De enige manier om de klantbeleving te verbeteren is aan u klant te vragen hoe hij het klant zijn ervaart. Dat is wat wij doen, en waar wij samen met u vervolgens gaan zorgen voor snelle verbeteringen. Klantbeleving advies waar u echt iets mee kunt en waarvan de resultaten direct zichtbaar zijn.