Meertalige klantenservice?

Internationaal groeien en toch gewoon goede klantenservice blijven bieden? Gewoon goed bereikbaar zijn voor jouw internationale klanten. Dat is een uitdaging voor veel bedrijven met internationale ambities en bedrijven die al in het buitenland actief zijn.

Wij kunnen je helpen! Helpen met gewoon hele goede klantenservice in het Nederlands, Frans, Duits en Engels met de optie om naar wens andere talen te ondersteunen.

Meertalige klantenservice op alle relevante kanalen zoals call, mail, chat, social media etc. Je klantenservice uitbesteden geeft je de vrijheid om zonder zorgen internationaal te groeien!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Zorgeloos meertalige klantenservice?

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

Waarom uw meertalige klantenservice uitbesteden?

5/5

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

Hoe werkt meertalige klantenservice uitbesteden?

Dat vertellen we je graag door eerst goed naar je te luisteren. Dan kijken we naar wat wij kunnen en of we daarin een goede match hebben. Hebben we die? Dan gaan we een stap verder en hebben we de volgende tools die we in kunnen zetten om de perfecte klantenservice vorm te geven:

klantbeleving tips

Vragen of interesse?

Heb je interesse in onze dienstverlening op het gebied van meertalige klantenservice of heb je er vragen over? Je kunt bellen met +31 (0) 85 8884661 of onderstaand formulier gebruiken!

    Meertalige Klantenservice uitbesteden

    Niet langer heeft de klantenservice een obstakel te zijn voor het realiseren van internationale groei ambities. Sterker nog Met het uitbesteden van de klantenservice weet je zeker dat je jouw klanten kunt bedienen in hun eigen taal op voor hen belangrijke kanalen.

    Het uitbesteden van je meertalige klantenservice naar SpangenbergGroep geeft je de rust en de zekerheid dat je klanten geholpen worden zonder dat je zelf meertalige medewerkers hoeft aan te nemen.

    Wat wij bieden is een fullservice meertalige klantenservice oplossing. Samen creëren we de klantenservice die past bij jouw producten/diensten en die naadloos aansluit bij de behoeften van je klanten. Als het nodig is helpen we je zelfs met vertalingen van bijvoorbeeld je website, e-mails of andere schriftelijke communicatie. 

    Wij maken internationaal ondernemen, groeien en succesvol zijn wel een stuk eenvoudiger.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Multilangual

    Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

    Klant centraal

    Multichannel

    Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Volledig ontzorgd

    Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

    wat is klantbeleving

    Ruim 20 jaar ervaring

    Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

    klanten behouden

    Kwalitatief personeel

    Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

    Klantenservice uitbesteden valkuilen

    Samen succesvol

    Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

    Klantenservice consultants

    Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

    Klantenservice martketing: De klantenservice als krachtige marketingtool De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in welke...
    Ultieme klantbeleving, klantenservice verbeteren en uitbesteden

    Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

    Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes! Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice (lees hem hier). In...
    Klantenservice uitbesteden: De voordelen

    Klantenservice uitbesteden: De voordelen

    Klantenservice uitbesteden: De voordelen In deze blog over Klantenservice uitbesteden: De voordelen gaan we in op de voordelen die het uitbesteden van de...