Meertalige klantenservice?
Internationaal groeien en toch gewoon goede klantenservice blijven bieden? Gewoon goed bereikbaar zijn voor jouw internationale klanten. Dat is een uitdaging voor veel bedrijven met internationale ambities en bedrijven die al in het buitenland actief zijn.
Wij kunnen je helpen! Helpen met gewoon hele goede klantenservice in het Nederlands, Frans, Duits en Engels met de optie om naar wens andere talen te ondersteunen.
Meertalige klantenservice op alle relevante kanalen zoals call, mail, chat, social media etc. Je klantenservice uitbesteden geeft je de vrijheid om zonder zorgen internationaal te groeien!

Zorgeloos meertalige klantenservice?

Waarom uw meertalige klantenservice uitbesteden?
- Wij zijn er heel er goed in. Het is onze corebusiness!
- De schaalvoordelen van een goed al goedlopende klantenservice
- Ruim 20 jaar ervaring met het optimaliseren van klantenservice
- Meertalig, multichannel én volledig ontzorgd
- Flexibilteit door schaalvoordelen en en grotere flexibele teams
- Wel de lusten maar niet de lasten van gewoon goede klantenservice!
Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening





Hoe werkt meertalige klantenservice uitbesteden?
Dat vertellen we je graag door eerst goed naar je te luisteren. Dan kijken we naar wat wij kunnen en of we daarin een goede match hebben. Hebben we die? Dan gaan we een stap verder en hebben we de volgende tools die we in kunnen zetten om de perfecte klantenservice vorm te geven:
- Dedicated ondersteuning: je eigen klantenservice team maar dan op afstand
- Blended ondersteuning: Een flexibele schil rond jouw eigen klantenservice team
- Hybride ondersteuning: Een combinatie van dedidated en blended ondersteuning.
- Meertalig, multichannel én volledig ontzorgd

Vragen of interesse?
Meertalige Klantenservice uitbesteden
Niet langer heeft de klantenservice een obstakel te zijn voor het realiseren van internationale groei ambities. Sterker nog Met het uitbesteden van de klantenservice weet je zeker dat je jouw klanten kunt bedienen in hun eigen taal op voor hen belangrijke kanalen.
Het uitbesteden van je meertalige klantenservice naar SpangenbergGroep geeft je de rust en de zekerheid dat je klanten geholpen worden zonder dat je zelf meertalige medewerkers hoeft aan te nemen.
Wat wij bieden is een fullservice meertalige klantenservice oplossing. Samen creëren we de klantenservice die past bij jouw producten/diensten en die naadloos aansluit bij de behoeften van je klanten. Als het nodig is helpen we je zelfs met vertalingen van bijvoorbeeld je website, e-mails of andere schriftelijke communicatie.
Wij maken internationaal ondernemen, groeien en succesvol zijn wel een stuk eenvoudiger.

Multilangual
Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Multichannel
Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Volledig ontzorgd
Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Ruim 20 jaar ervaring
Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel
Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol
Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!
